Monday 25 February 2013

time is killing me

Salam,hye suma..shat?? ape cer?? aku baru de masa nk update blog ni..huhu aku tggu smpai bulan 4 jer,sbar je lah. skunk busy,busy n busy jer kat poli ni.. smpai xde masa tok diri sndri n famili..waargghhh.. cm nk nagis jer ni.. Ya Allah,kuatkn lah semangat aku. smpai bulan 4 jer i shakirah,sbo ye..huhu pas2 dah cuti sem.. tp kn,nk tggu bln 4 ni azabnyer... :( weekend pon dia kco.xde masa nk rest. btw,last friday da start msuk Holiday Inn nk story sal 2 ni..hihi Jumaat 22/2/13 around 11am,aku da smpai lobby hotel..wow!! 1st time msuk holiday inn hehe pas2 aku msuk lam bilik,bdak2 len ade yg da smpai. then aku kna isi form kje n amik resume time aku kna interview,Miss Karen suh introduce urself..huhu,jnuh duk speaking london ngn dia..lantak lah btul ker x.hahahaha who cares!! :D Pas2 dia knalkn ngn En Khairul as a FnB Supervisor. ensem wei...... hahaha. pas dia briefing skit. dia b lpaskn kami balik.. yeayy!!! Sabtu 23/2/13 hah,pg2 aku da bgn.nk kna p hotel. kul 9 dah de sna. da mcm staff dah,kna amik baju kat loundry..huhu then,kita msuk meeting room. Miss karen duk terang sal background hotel.. smpai kul 5 wei..ngn mengantuk,boring suma ada.. dah la x pndai wt lawak,so jd boring bila dia present,miss karen ooo miss karen. aptb. bila nk kat kul 5,suma pkat excited nk balik,hahaha. boring kot ngadap muka miss 2.dah,enough 4 2day..jmp sok plak.. Ahad 24/2/13 Last day kat hotel,hihi. Ari last ni,ingatkn xde per. pg2,dia brief n tnjuk slide sal FNB Department.. excited sbb aku suka sgt serve owg. pas2,dia suh lunch. after lunch,en khairul,jmpa bdak2 fnb.dia bg tugasan. aku x tau lak de function time 2..bukan men ramai ag owg makan,cina singapore,melayu,india,mat saleh suma ada..hahaha suka2 =) btw u ollz thu x,aku dpt 1st tips..yeayyyy!!!!!!!!!! mcm x cya weiii..bpe?? biarlah rahsia. kje kat sna penat,tp bez sbb ni la yg aku nak.. tepat kul 3,suma pkat cabut balik, sbb da ckup 6 jam..hihi. hah,pnjg lebaw aku tulis ni ek.. ape2 pon,setiap rabu n sabtu kna msuk hotel. aku xde masa,bnyak bnda nk kna wat skunk ni..kna pndai arrange time pasni..k lah u ollz,out dlu. de masa,updates ag..tc.tata SS

No comments:

Post a Comment