Wednesday 6 February 2013

setia hujung nyawa....

hye sume.. setia hujung nyawa??? hah,msti ramai duk tgk cter ni kan?? bez sgt ker.. aku dulu bca novel jer.. yg cter kat tv ni aku x tgk pon.. huhu.. zain ngn el... laki,pompuan,tua muda,suma ngadap tv3 kul 7.. 2 dia,penangan cter setia ujung nyawa.. sgt hebat.. aku pnah tgk skali 2 jer..ps2 x tgk dah.. dgaw cter dr mmbe2 jer.. btw,cter 2 da nk abis kan?? pasni xde r rmai duk pos kat fb n tweet sal 'Setia Hujung Nyawa' ni ag rmas gak wei..asyik update mnde yg sme.. ala,cter melayu..mst da tau,last skali cmne kan.. hahaha. xtually,cter ni x mnarik mnat aku pon nk tgk.. xthu r sbb ape..adeii.. da jrang tgk tv skunk ni..huhu student la katakn..wekkk..geli lak aku.. mmbe2 aku sggup trun bilik tv sbb nk tgk cter ni ade yg tgk kat tonton.my..emm..biaw lah diar.. tp kan,aku suka tgk gandingan diorg.. sweet kan??
last entry 4 2day..night

No comments:

Post a Comment