Tuesday 5 February 2013

done 4 today..

hye suma.. salam hari rabu. 6/2/13 =) ntg special 2day. hehe baru abis wat kuiz hotel lodging td.. korang tau x,aku btul 2 jer drpd 5 soalan.. hahahah.. ok lettew drpd pat kosong kan.. btw,pg td spatutnye de wat kuiz yg nk djadikan cter ni, da bgn mnd,siap lawa dah,pat bbm dr mmbe kata klas tunda...adeiii... bnda2 cmni,da standard kat student cm aku ni.. last mnit slalu klas cncel.. smlm pon cm2 gak.. dah tggu dpan pntu klas pon.. last2 mmbe bbm kata klas cancel...huhu nyirap beb,tp sabo je r.. mggu ni je,bleh kira ngn jari de bpe klas jer.. mentang2 nk raya cina,suma pakat sbuk. sbuk la kan??? padahal xde per pon.. i guest so..=) btw,aku x sbar nk balik umah..hahaha cuti seminggu beb,skali ngn midsem..huhu yipppiii....emm... *nmpak x aku lompat smpai bumbung.. hihi. k lah u olzz,de masa aku update ag..cau.

No comments:

Post a Comment