Tuesday 23 July 2013

ujian di bulan Ramadhan.

Assalamualaikum..alhamdulillah,ari ni dah masuk
15 Ramadhan..dear,plzz slow down. Ramadhan is going so
Faster. :( Cepat sangat masa berlalu.. aku pon sibuk dengan klas
Sekarang. Banyak kerja kena buat sebelum cuti raya ni..
Sambil tu jugak,aku x terlepas dengan ujian yang Allah bagi.
First of all,kena sabar banyak-banyak sebab bulan ramadhan ni
Mungkin Allah nak tunjuk yang si dia bukan untuk aku.
Berkat bulan yang baik ni Allah nak tunjuk siapa dia yang sebenarnya.
Kadang-kadang ikot gerak hati ni lagi bagus. aku terima ujian ini dengan tabah walaupon aku selalu ditipu dengan insan yang brnama
'Lelaki'. Allahuakhbar!

Lelaki  di luar sana,tolong jaga status anda. Yang dah berumah tangga tu,tolong ingat isteri n anak-anak dirumah.. jangan seronok kesana sini dengan orang lain.. tolong la rasa tanggungjawab sikit.
I know,that u still young. but no reason u kena keluar ngn girl lain.
Aku rasa ditipu.. sian wife n anak-anak dirumah.. Ya Allah, dah 3x ujian yang sama terjadi kat ku. kalau aku tahu status dia,aku  kan hg out, n kesana sini ngn dia. aku tak mau bila ade orang akan cakap yang k ni perampas n merosakkan rumah tangga orang.
Aku tak dsperate lagi.. 'Semakin kita dekat denganNya,semakin kuat ujian yang diberi'.
Sabar separuh daripada iman..keep smiling kyra.

SS

No comments:

Post a Comment