Wednesday 4 April 2012

Dia sudah pergi..

lumrah org bercinta..
Ada pasang surut..tapi aku?
Pasang surut da xde lg psni.. Aku kna bnyak
bsabar ngn dugaan yg dtg x putus2 dr Engkau.
bkan nk mengeluh,tp Engkau tlah mengajar aku erti
kesabaran yg sgt tggi.mgkin ade hikmah dsebalik
suma yg tjadi ni. Wlupun aku xmmpu nk hadapi suma dugaan
ni,tp aku percaya Dia telah mengatur yg Terbaik lam
hidup kita.
Btul ckp mak aku, kita jgn syg sgt kt org, bla da
terlampau syg,ni lah jd nya.. Pdan ngn muka aku. Skunk,
study aku ntah ke mana2..lam mggu ni, 5 ari klas, 1 ari
jer aku g..2 pon de practical test.hjung bulan da nk final
exam..tp semangat 2 da xde. Hilang suma mood nk study.
Nk pgang bku pon da mls. Smpai 1 thap,aku nk quit je dr
study ni..ntah la..mcm2 aku pk. Aku pk kn mak aku jer skunk ni.
Mst dia nyesal kn,ade anak yg slalu nyusahkn hdup dia (⌣́_⌣̀)
Mak pesan,lau de jdoh x kmana..aku pham mksd mak.
Tp mak,bkn snang kita nk tggalkn org yg kita syg.
Walau cmne pon..nak xnak dia daa wat kptusan..so,aku
kna tima dgan redha. Mgkin dia bkn jdoh tok aku.
Aku slalu berdoa: Ya اَللّه ,jika Engkau tlah tetapkn jdoh ku dgan dia,
Engkau bkakn lah hati kami berdua. Jika dia bkn jdohku, hlangkn lah perasaan syg ini pd dia..
Tuhan sntiasa dengar doa kita..Mohonlah hanya kpd اَللّه..
Pasti tidak akn dikecewakan. Aku sntiasa doakn yg terbaik tok si dia
Wlupon kita da xde pape. Mnx dipermudahkn segala urusannya,mnx
dia jd insan yg baik dan brtanggungjawab.. Jodoh,ajal maut
suma di tgn Tuhan. Kita ni hnya mampu merancang,tp Tuhan yg tntukan.
Terima kasih kpd si dia sbb pnah kongsi ksih syg,suka duka
bersama.
Wateve it is,life must go on.aku kna kuat. Aku pon ade family.
Yg msih sygkn aku ツ .. I'm not alone, اَللّه always with me..̈الْحَمْدُ للّهِ
Never cry for the person who hurts you..just smile & say
"thanks for giving me a chance to find someone better than you."
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

No comments:

Post a Comment