Saturday 14 April 2012

bzkn diri..:)

Hye suma..slamat pagi.
Ahakss..hehe
Alhamdulillah,almost 3 week aku hdup mjanda..
Hahaha....mejanda kerr?? Jnda la sgt kn.
Ok,now my life its better.
Aku kuat sbb family n kwan2 aku..
Thx pda suma yg bnyak bg smangat..
Wahh,,bleh gtu..lg 1,aku bnyak sbukkn dri aku
x ksah ler,wat ape2 pon,jnji msa aku ✗ tbuang cm2 aje
Kekadanng aku kuar melepak ngn mmbe2 aku..
✗ pon aku g kje.. Wat serving..
Hehe.sronok. Bleh jln merata.
Atleast,dgan cara 2,aku ✗ pk sgt ape yg da jadi kat aku
sblm ni..aku suka hidup aku skunk. ✗ terikat ngn sape2
pon..:P bebas nk wat pape..hehe. Ptg2 lau ✗ de kje,aku
G jogging..hahaha. ツ. Da lma siot ✗ wat bnda2 cmni.
Skunk,per yg aku pk,hidup aku jer. N masa depan aku.
Pape pon,life must go on right??ツ
ape nak diherankn, sorang pegi,10 yg dtg aw.hahaha
Tp aku ✗ bemnat nk bcnta ag wat msa skunk.
Bnyak ang bnda len nk kna wat..hehe
Mak,angah sayang mak. Thx 2 my mom.
Dah ler,nk g mnd ni,kang mak bsing anak dara bgn tdo lmbat
Hahaha ツ .. Kbai. Luv u ollz

No comments:

Post a Comment