Monday 30 January 2012

terukir di bintang..

hye u ollzz..
tbe2 rsa nk brblog.
Alhamdulillah,da nk dkat seminggu aku hdup tnpa dia.
arap2 aku dpt teruskan hidup aku tnpa dia.
pnah x korang rsa mcm mna 'owg lain'
rmpas pkwe korang???
huhu...sakit beb. skt sgt.
2 r aku ckp..hati dihiris sembilu..
haha..yg laki 2 pon kalo x lyn x jd gak kn??
2 r lumrah hidup dunia.
x pnah nk bersyukur ngn ape yg ade..
bile dah ade ni,sje nk cari lain..
Allahuakbar..


mcm ni la hati aku bla dpat thu boy aku de gurl len..
time 2,hanya Allah yg thu perasaan aku...
xjdoh xd ngn dia kot.xpe r.
gmbar2 dia yg aku pos sblm ni,biarlah jd knangan jer.

so..wat a life now????
must go on..walaupon ex boy aku yg 1st dulu pnah mnx balik
tp x mgkin aku akn blik pda dia..tp,
jodoh,ajal maut suma ditgn Tuhan.
aku pnah tulis kt fb..
Cinta pertama selalu yang paling manis,
tapi luka pertama selalu yang terdalam......
tapi cinta kedua pon same gak..
jgn la hrap sgt pd bnda yg blm pasti,tol kta mak aku,
kalo nk kawan,jgn kwn beriya2. nnt tkt x jd.
phm2 je r mksd dia.


is all bout heart...
hati dan perasaan x pat dipisahkan.
like irama dan lagu..hehe..
skrang,my life quite better..
single is better right??? x yh pk mcm2.
xyh pk sal boy ag..ermm..

kwan2 aku bnyak bg semangat kt aku..my lect jgk bnyak tlg aku..
thank 2 all..luv u so much..
lagu ni aku tujukan khas kpada suma mmbe2 aku.
muahhhhhh....aku suka sgt lagu ni..^_^


Lirik Lagu Terukir Di Bintang – Yuna

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

No comments:

Post a Comment