Saturday 14 January 2012

seribu 1 soalan...

Hye suma..da lme x update blog
Sbuk kit r sjak 2 mnjak ni. Assgmnt makin banyak
Klas plak padat..huhu I need rest
Baru2 ni,aku dpt berita yg kurang baik laa beb
Sdih hati aku,hbgan yg hampir mncecah 2 thun
Hampir2 retak disebabkan org ke-3
Perlu ker org ke-3 tu wjud???
Ya Allah,hanya tuhan sja yg thu perasaan aku
msa 2.jntung ni tbe2 jer degup laju
cm owg speed 100m..‎​ƗƗαƗƗαƗƗα.."̮ =))
2ari aku xde selera nk mkn,tdo pon x.
Kul 3pg aku bgan wt solat hajat.
Hanya Dia sje yg thu perasaan aku.
Aku xnk slahkn sesapa..mgkin aku sndri x ckup
baik tok si dia. Sbb 2 dia mn2kn aku.
bru2 ni aku jmp my boy..aku tny,
aku nangis x hnti2..sakitnya ati aku time 2
Ya Allah,,,,
Aku suh dia wt pilihan,tp dia snyap jer.
Wat should I do??? Life must go on.
Aku xnk perasaan aku dipermainkan mcm 2 aje.
aku perempuan yg ade hati dan perasaan.
Lumrah hidup r org yg becinta de pasang surut.
Mgkin bg owg yg ke-3 tu indah jer sbb diorg bru bkawan.
Aku thu sape gurl 2.
.tp aku xnk mrah dia.
Aku xnk mrah my boy gak..
2 suma pengalaman pahait aku tok permulaan thun 2012
Huhu....bnyak sgt bnda yg da jadi.
To Rossaleza Zakaria,
I hope,u can make good decision. Buat lah keputusan yg btol
Kalo u nk msa, its ok.juz take ur time.I xnk paksa u. Kalo I
de wat slah,I mnx maaf bnyak2. I nak u thu, ssah snang kita
Besama.3 ari u jmp I ni, I arap u ok..I hepi sgt pat jmp u,kuar ngn u.
Tq 4 everything.. :)

No comments:

Post a Comment