Tuesday 29 April 2014

cabaran dlam berniaga

As salam..haii smua.ape cer? hee hope everything is fine..lately,aku agak bz ngn kerja. terpksa kesna kesini.biasa lah,kami kan membekal makanan dan minuman. so,kena lah jalan merata.hihi dalam sbuk duk kje tu,aku smpat lg wat bsness on9 aku. wat bsness ni seronok. duit msuk x kira wktu. xyh sbuk ke sana sni utk dpa duit.x penat sgt. tp agak penat la bila nak layan some customer yg cerewet giler. huh!! sabau je r. ade sorg hamba Allah ni..siap post kat tl aku ag tny sal produk. hello!! lau x ori aku x jual la. n 1 more thing,aku penah pksa customers aku beli brang kat aku. siap kata tau nk untung jer tp kesihatan cutomers xjga. eh??? sape yg beli brang skrg ni? sape yg nk cuba produk? cik kak,lau was2 ngn produk2 yg aku jual,jgn beli! abis cter. bukan aku pksa pon.huhu alahaiii cik kak sorg ni,nk tny pon,len kali pkai otak. adeiii..xpe lah. aku x slahkan dia pon. tp cara tny tu cam xde adap. sape yg x bako darah kan. k lah..cter pnjang2 pon sme jer..hihi. night. SS

No comments:

Post a Comment