Monday 11 November 2013

Rindu Blog ^^

Assalamualaikum..hai semua.......... sihat tak?? lamanya tak bergosip kat blog aku ni..rindu sangat dengan blog aku ni.. singgah jap, nak bersih apa yang patut. u ollls buat ape tu?? i just want to share what i've done. alhamdulillah,aku dah abis belajar..yippi...suke sangat.haha other than that,aku bru je lepas 1 interview as a FO Assistant. bez!! walaupon tak ada pengalaman dalam reception p try jugak mintak.harap2 dpt. doakan untuk saya ya!! 2nd interview this wednesday.. kat Hatten Hotel..wow!! cam tak percaya jer kna pggil kat situ,tp bahagian spa n therapy.. takde experience langsung baspa ni. pnah belajar tapi xde pngalaman pon susah jugak kan.. ape-ape pon wish me luck.. ade jugak try mintak tempat lain,tunggu call je dr HR. saya dah sedia!! saya dah sedia!! hahaha.. dah macam spongebob lak kan..heee =) sekarang sibuk dengan business. Alhamdulillah,rezeki kat c2 sentiasa ade.. walupon x banyak,tp x pernah putus.. suke sangat wat business ni..hii nka try?? pm sy.. hehehe ok la,da lewat ni. nnt kita cerita ag ey.... salam syg. SS

No comments:

Post a Comment