Thursday 3 October 2013

minggu yang sibuk

salam..hai darl.. skrg dah kul 2.18am.. aku still ngadap proposal fyp yang tak abis2 ni.. Ya Allah,sabar je la..banyak sungguh benda yang nak kena siapkan.. minggu depan dah start Innovation Day..weekend ni nk siapkan produk plak.. sakit ati bila dapat group yang masalah..masing2 nak tunjuk perangai yang pandai cakap pon ade gak..mulut je lebih. tapi tangan hampeh!! Bila tak puas ati,update status kat fb.. WHAT THE HELL IS THIS??? bukannye budak2 ag.. da bleh kawin pon..tp x ckup matang nak pikir..alahaiiii.. nasib la aku ni bukan jenis yang suka merungut n cakap bnyak. lau aku pon cm2,alamatnye produk kita ni ke laut la woiiii!!! xpe lah,aku bleh sabar ag.. lau u olls x nak wat xpe..aku bleh handle sorg. lau proposal aku bleh hadap sowg.ni kan plak produk.. ok jer mak nyahh!!! hahaha Tak smpai sebulan ag jer nk abis study.. heee =) x sabar rasa nye nk abiskan suma ni..pala dah mula serabut.. smpai xde masa ngn family.. asyik kuar umah pg n balik malam..ari2 cm2.. nak rehat pon xde masa. spent time bnyak kat lappy ngn kat poli.. pening!! passuma ni settle dah bleh enjoy n nak g holiday!!!!! yey!! can't wait that mmoent..hahah btw,wish me luck 4 my INNOVATION DAY n FINAL EXAM.. luv u guys!! SS

No comments:

Post a Comment