Friday 2 August 2013

selamat hari raya

assalamualaikum semua.. haiii.. macam mana persiapan raya?? aku biasa je tahun ni..nothing special. tapi baju raya sampai 3 pasang gak.hahaha nak wat ape lah bnyak2,menbazir jew.. tahun ni last beraya sebagai seorang student.. emmm...cam tak percaya kan? dah nak abis study..yeayy!!! banyak benda lagi yang x siap. rumah tak kemas lagi. baju raya sepasang lagi belom sampai. kasut raya tak beli ag..huhu. handbag raya dah dapat.. raya sakan aku..hehe dah2,aku lau citer sal shopping, sampai esok pon lom tentu abis..hee tahun ni raya kat umah dulu,lepas sembahyang raya baru gerak balik kampung kat masjid tanah. itu yang dirancang la ngn family.. asal nak raya jer mesti aku teringat someone.. emm..sedih lau nak citer. xpe lah,yang lepas tu lepas. jadi pengalaman. aku kuat kerana doa. terima kasih. raya!! raya!! raya!! kesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN pada semua family, sahabat handal,kenalan di fb,twitter n blog aku. mohon ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung jari.. * SELAMAT HARI RAYA SS

No comments:

Post a Comment