Monday 10 June 2013

looking 4ward...

Hye u ollz... wats up?? emm.. ntg is up.. lol :P
Hahaha..pe cer? aku??? rsa sedih skit la.. nmpak jer cmni,tp lam ati?
Hanya Tuhan sje yg thu... huhu. damn!! yea, skunk aku dah blajar bnyak bnda..ada yg baik,ade yg x baik.. mcm2 owg dah aku jmpa. aptb!!
Main2 jew diorg ni. wat aku gram..sakit ati,meluat..suma ada.. sbar jer kyra. Allah sdang menguji. Dia x kan menguji kita kalo x mampu.. so,skunk sbar je r.. lOoking 4ward?? wat i'm looking 4?? emm...xtually,x sbaw nk kje. hahaha bnyak ofer dah dpt ni..ishh..tp pk study x abis ag.. da last sem ni.. sbaq sat,ujung thun ni jer..huhu
Flight attndant pon dok tggu gak 2.. hotel2 pon ag r besepah.. siap ade owg booking ag.. pehhh.. kencang beb!! skunk,aku pk msa dpan jew.. nk smbg degree then master. insyaallah. owg ckp blajar smpai ke negeri china...bkn china jew,korea pon aku nk p tau.. bleh jmpa geng Running Man...hahaha :')
 kadang2 mak de tny sal jdoh.. emm...I hve no answer bout that.. sorry mom. ckup la skali kena.. da twar ati ngn suma owg dah..huhu
Ade jdoh x kmana laaa.. x mati lau x de boy pon.. lom tentu diorg leh jga aku cmne mak bpak aku jga aku..huhu. xyh la pk sal diorg,kiter rlex lu.. so,kita njoyyyyyy !!!!!!!!!!!! hahaha
I luv u. SS

No comments:

Post a Comment