Saturday 18 May 2013

bermalam di kg.

 haii u ollz.. wat per? aku duk layan tv3 ni. cter mentolku.
Hahaha..fun gler tgk si tomok ni belakon. cam bdak2 jew muka dia,pdahal dah jd bpak owg dah pon. ;) Mlm ni tdo kg,msjd tnah.
Bez tdo sni..sjuk sgt. kg,biasalah..
Kdang2 mls nk balik sni.. mulut diowg bleh tahan gak. lau r aku ni jnis suka mnjawab,dah lama beperang ni..hahaha..sbaw je r shakirah. jap jew,sok dah balik.. x pon,ko msuk bilik n tdo jew..hikhik..kang kna bsing  ngn mak lak.. adeii.. dah la,mls pk sal ni.
Emm..... hot story mlm ni????? ahh,x kuasa aku nk cter. wat pnat pk.  suma entri aku pasni dah xnk cter sal owg lain.. wat berabuk jew blog aku..kakaka. now,turn a new leaf......yeayyy!!!!! luv me.
End of this month,nk g cuti2 malaysia. nk g jelajah msia. hilangkn sterss jap.. t pape kitew berBlog ag..mlm ni nk tdo puas2.. nitez peps.
SS

No comments:

Post a Comment