Friday 5 April 2013

ujian

salam jumaat.. masalah aku yg xde penyelesaian. Ya Allah,aku da penat,nak ngadap suma ni lg.. perlu ker aku nangis tok 'LAKI' yg x penah nk pk sal aku?? yg xpenah nk jaga hati aku?? yg tggalkan aku dulu?? yg sakitkan ati aku?? HE MAKE ME CRY AGAIN!!!! wat should i do.. lembutnyer ati aku ni.. mudah sgt menangis sbb lelaki. ape yg aku dapat???? nothing!! baru2 ni de masalah ag..baru je MENTION nama kat blog aku,dia dah melenting bgai nak rak.. sbb ape?? sbb xnak owg baca ape yg aku tulis.. nk jga hati owg lain?? DAMN!!! baru mention nama kat blog,lom ag kat fb.. lau ko xnak aku mention nama ko kat blog,xyh la dtg sni. simple is that.. NI BLOG AKU,SUKA ATI AKU LAH NAK TULIS APE PON...ADE PAHAM!! tolong lah,aku da penat nk pk sal ni.. nk kawin 2,wat lah cara nk kwin. xyh la sbuk sal pempuan lain.. aku penat!!! emmm.. ntah la.. kdang2 Allah nk uji aku. sabar 2 lah yg penting skrg.. dah setahun xde masalah cmni.. pas jmpa je,masalah dtg ngn tba2. sabar!! sabar je lah shakirah.. org yg sbar ni besar ganjanran nya. SS

No comments:

Post a Comment