Saturday 30 March 2013

u make me happy a while..thx a lot.

salam suma..hye peps. how r u?? heee =) juz nk kongsi cter jew.. dia penah ade dlam hati aku..nama dia pnah tepahat lam diri aku.. dia penah bediri sebelah aku..dia penah susah n senang ngn aku..dia penah menjadi part of my life suatu ketika dulu.. tapi 2 suma dulu,cter lama.. after 1 year x jmpa,dia dtg cari aku kat melaka.. wat a suprise aku terima mggu ni..im shock!!! im happy.. im sad..wat else?? everything r mix 2gether. wat should i do?? rsa nk jerit sekuat ati.. tp,aku kuatkan semangat,tabahkn ati tok bedepan ngn dia.. maybe 4 the last time... Ya Allah,kuatkn lah semangat aku.. Rossaleza Zakaria. ini lah nama yang penah wat aku x tdur mlm suatu ketika dulu. nice name,right?? awk,terima kasih sbb sudi dtg jmp sy.. sy x pnah mnx awk dtg sni..tp awk yg cari sy. nape awk dtg time sy dah mula nk lupakan awk? sy xnk kco kebahagian owg.nnt owg ckp sy merosakan hubungan org lain. kadang2 Allah temukan dengan org yg slah dahulu.. 2 suma dah tertulis kat kita. Kita kena hadapi takdir. Saya dah terima ape yg jd kat kita dahulu. Ajal,maut, jdoh suma Allah yg tentukan. SO,kita kena terima. nak memaafkn 2 boley,tp nk melupakan 2 mgkin tdak. 29/3/2013- terima kasih sbb awk dtg melaka. u make me happy a while..awk pnah ckp ''walaupon kita xde jodoh,tp awk x bleh lupa sy'' sy x mntak awk ingat sy. sbb sy thu situasi awk skunk. pape pon,sy nk awk kuatkn semangat awk. banyak2 berdoa,jgn lupa tuhan. DIA sentiasa ade dengan kita time kita ssah @ senang. sy serba slah sebenarnya.. takot nk jmpa awk ari 2. tp sy jmpa awk sbgai kwn. KOSONG. watever it is,life must go on. sy ucapkan Selamat Pengantin Baru. semoga awk bahgia smpai akhir hayat. SALAM. SS

No comments:

Post a Comment