Monday 5 November 2012

my bbm list..

salam..hye u.. hari ni aku trtarik nk cter sal bdak2 lam bbm aku.. my title is-My BBM LIST..haha hebat kan?? mst xde owg yg cter. aku lak yg sbuk nk cter sal diorg.. aku ade 72 owg lam bbm list aku.. perhhhh..mcm2 prangai bila da rmai2 ni.. sowg2 aku perhati prangai depa.. hah,kn da kuar utara ni..kakaka.
u ollz thu x,lau kat fb ker twitter ker. bila dok syok lyn,mst dpa tny sal bb pin.. bila da bg, at last wat dont know jer.. aku pon,delete jer..tggu per ag..huhu dlm 72 owg ni. ade bdak skolah,bdak kolej,bdak klas. sedara aku n adik bradik aku.. bez ngn diorg ni..agak2 bosan baru cari..kakakak da msak ngn prangai owg ni. kekadang de yg duk tulis mcm2 kat satus diorg.. owg duk bbm,dpa duk lwan status lak.. certain lelaki biasa la 2,ade yg buh pic yg bkn2.. hah,2 yg wat aku angin.. huhua..adoiiii..nk tgur bkn nyer kcik2 ag.. da bsar pnjang pon..bleh pk sndri la bro!!!
x cya??try tgk ni..huhu certain yg ok .ok la..bleh wat sembang.. lau de yg kpala angin 2..huh,nk ckp per pon x kna.. aptb!!! blah r.. aku de mmbe sowg dr dubai..iman nma dia.. sdpa kn? nice person,hnsem lak 2.. dia study kat kl..tringin nk jmp dia.. lau jmp,jenuh aku dok speaking london ngn dia t..hahahaha btw,nice 2 know u iman...=) yg len..ok2 jer..kekadang,dirg ler tmpat ngadu,gaduh,bincang,share problem.. suma lah dpa..kkakaka tapi!! Dont put ur trust 100% on them.. trust me! wat kwn stakat bbm jer.jgn lebih dr 2.. aku slalu ingatkn tok diri aku sndri.. btw,u ollz mmg best!!! aku cyunk bdak2 lam BBM LIST aku... hehehehe..c eahh!

No comments:

Post a Comment