Tuesday 4 September 2012

jgn pecaya sgt kat org...

Salam..hye suma..slam 1 malaysia.selamat hari raya
Hehehe..shat ke u ollz??
Emm...juz want 2 share my story..
Aku blajar dr pengalaman.. Ckup2 la ape yg pnah tjd kat aku dlu..
Xkn nk ulang bnda yg sma kn??
Aku da ckup bsar tok fikir yg mna baik dan yg mne buruk.. Kaca or permata.
Emm..kali kna berhati2. Ssah kta nk letak
Kepercayaan kita kat sesorg..
Bila da pcya,mcm2 dia wat kat kita..
Hey boys, gurl not like a toys ok??
22 thun aku hdup ni,da mcm2 owg dh aku jmpa
Mcm2 prangai...
" Jgn penah menyesal mengenali seseorg,kerana seorang yang baik akan membahagiakan, yang tidak baik adalah pengalaman, yang terburuk memberi pengajaran dan yang TERBAIK ingat sebagai KENANGAN."
Lau kita nk bekwn 2 bleh,tp jgn pcya sgt pda org yg baru knal..
Moral of de story: learn from xperience
Luv yeah...xoxo

No comments:

Post a Comment